شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک خبر داد:
ادامه توزیع مخازن ثابت ذخیره آب در روستاهای شهرستان زهک
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: توزیع مخازن ثابت عمومی ذخیره آب در روستاهای شهرستان زهک همچنان ادامه دارد.



مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: توزیع مخازن ثابت عمومی ذخیره آب در روستاهای شهرستان زهک همچنان ادامه دارد.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، "غلامحسین لکزائیان پور" در نشست با علی شهریاری بخشدار مرکزی شهرستان زهک که در محل امور آبفای زهک برگزار شد افزود: برخی از روستاهای شهرستان به دلایلی با افت فشار آب رو به رو هستند که برای رفع تنش آبی این مناطق مخازن دخیره آب عمومی توزیع شد.

وی، به همکاری بنیاد برکت آستان قدس رضوی در تامین مخازن ثابت ذخیره آب پنج هزار لیتری اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون تعداد 14 مخزن ذخیره آب در 12 روستا نصب شده و علاوه بر آنها 28 مخزن پنج هزار لیتری پلی اتیلنی دیگر نیز برای توزیع در روستاهای حوزه شهرستان زهک تهیه شده است.
لکزائیان پور افزود: در کنار این اقدامات مراحل ساخت سکوهای مورد نیاز برای نصب این مخازن نیز توسط دهیاری‌ها در حال انجام است همزمان نصب این مخازن ذخیره آب نیز درسطح روستاهاهایی که محل نصب آن ها فراهم بود نیز انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: برای مدیریت تویع آب در شرایط اضطراری استقرار مخازن ثابت ذخیره آب عمومی در سطح روستاها بسیار ضروری است و در همین راستا بیش از 300 مخزن در اندازه 500 و1000 لیتری پلی اتیلنی در بین اهالی روستاهای دچار افت فشار آب توسط کمیته امداد حضرت امام و جمعیت امام رضایی ها توزیع شد و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

تهیه 8 مخزن پنج هزار لیتری توسط بخشداری مرکزی زهک

بخشدار مرکزی شهرستان زهک نیز در این نشست گفت: برای عبور از بحران آبی و گذر از شرایط حساس کنونی برای هشت روستای دچار تنش آبی این بخش مخازن چنج هزار لیتری آب با نظارت شرکت آب و فاضلاب شهرستان تهیه شده است.

علی شهریاری افزود: علاوه بر این روستاها تهیه مخازن ثابت پلی اتیلنی پنج هزار لیتری برای سایر روستاهای دچار تنش آبی این بخش نیز هدف گذاری شده و در آینده برای آنان ها نی مخازن مورد نیاز تهیه و نصب خواهد شد.


امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal